Дистанційне навчання під час карантину з 12 березня по 3 квітня 2020 року


З  12  березня по  03 квітня 2020р. - карантин 

Дистанційне опрацювання матеріалу для учнів 1-В класу  


Четвер 12 березня 2020 року
 Читання 
с. 66, швидко і правильно читати скоромовку,
с.67, зверніть увагу на пояснення слів ручай та джерело,   прочитати вірш Ручай і дати відповідь на запитання: яку роботу виконує ручай.
Мамематика 
с.60
№1, виявляється предмети можна рахувати не тільки штуками, а й коробками, ящиками, називаючи їх кількість, наприклад, 6 коробок шашок, 4 коробки доміно.
№2, розв'язати задачу. Якими одиницями рахували олівці? (коробками),
№3, а) квадратами позначені коробки з консервами, (де в кожній коробці однакова кількість банок з консервами), а точками  позначені окремі банки,
        б) квадратами позначені коробочки з кульками (де в кожній коробці однакова кількість кульок), а точками позначені окремі кульки, які не ввійшли в ці коробки.
№4, розв'язати завдання 
 Навколишній світ 
с.62, ознайомитися з різними видами писанок до Великодня. Вивчити вірш "Писанка".
П'ятниця  13 березня 2020 року

Українська мова. Письмо 

Списати  два речення з друкованого тексту (по 4- 5 слів у реченні) в тонкий робочий зошит. Речення можна вибрати з Читаночки.
Читання
с.67, прочитати оповідання  "Ліс і струмок", дати відповідь на запитання:
- На що скаржився струмок?
- Що йому відповів ліс?
с.68, виконати завдання, розфарбувати малюнок.



Понеділок 16 березня 2020 року 

Читання
с.69,виконати завдання від лиса та від олівця;
поміркуйте про те, як ви ставитесь до природи.
Прочитайте вірш "Липка", і подумайте, з яким проханням звертається деревце до людини.
с.70-71, виконайте завдання від білочки та квіточки, розфарбуйте малюнки.

Математика
с.61
№5-6, розв'язати завдання.
№7, намалюйте малюнок до задачі.
№8, виконайте креслення про довжину стрибків хлопчиків. (відповідь про розміщення стрибків у довжину між хлопчиками: Ю  А  С   П і Б  Д  М)

Навколишній світ
с.63,№11, створити святкову композицію до Великодня на власний вибір за зразком. (на окремому аркуші)

Фізична культура
Щоранку робити зарядку з 6-8 вправ,які виконуємо під час уроків фізкультури. Обов'язково виконувати вправи для профілактики плоскостопості.

Вівторок 17 березня 2020 року 

Читання
с.72-73, прочитати тексти і виконати завдання.

Математика
с.62-63
№ 1,а) об'єднати по 4 квіточки. Скільки вийшло об'єднань?

У таблиці праворуч записати цифрою кількість об'єднань, а потім кількість квіточок, які залишились.
завдання б) і в) виконати аналогічно.
№ 2-4, виконати малюнки до задач , а потім розв'язати задачі.
№5, зайти Х.
№6, розшифрувати.
№7, пронумеруйте малюнки у потрібній послідовності і розкажіть, як усе відбувалося.

 Українська мова . Письмо 
Прописи  4 частина
Повтори алфавіт разом з тітонькою Совою



с.4, виконати завдання від Мудрої Сови.
с.5-6, завд 2, написати за зразком;
завд.3, друковані буквосполучення запишіть рукописними;
завд.4, написати за зразком поєднання літер;
завд.5, замість крапок, вставте літеру, щоб вийшли слова;
завд.6, із складів утворіть слова і запишіть їх;
завд.7, дописати слова до слова країна. 
Слідкуйте за осанкою під час письма!


Середа  18 березня 2020 року

Українська мова. Письмо
с.6, завд.8, списати речення за зразком;
завд.1, скласти речення зі слів (усно)
завд.2, списати речення в тонкий робочий зошит;
завд.3, прочитайте слова, поясніть, що вони означають. З кожним словом складіть речення за зразком як у завд.4.(усно)

Що таке мальва?


Мальва - давня і надійна берегиня будинку. Найбільш поширена і улюблена в Україні квітуча рослина, яку висаджували, щоб прикрашати подвір’я. Народні повір'я свідчать, що добрі душі предків поселяються на мальві і охороняють мешканців оселі. 

                                                               
 Математика 
с.64-65
Розгляньте малюнки.
Порахуйте до 10.
-Чого у нас десять?
Оскільки у людини 10 пальців, десяток здавна використовували як укрупнену одиницю рахунку. З цим пов'язане і позначення числа десять: 1 десяток 0 одиниць стали записувати коротше - просто 10.
Розглянемо склад числа 10.
№1, складіть парами числа. Яке число отримували кожного разу? У віконечка запишіть ці вирази.
№2, за даними виразами вкажіть ознаку об'єднань фігур. Обведіть лініями. (Відповідь: а) 3+7  за формою; б) 2+8 за розміром; в) 1+9 за кольором)
№3, заповніть пусті віконечка, згадуючи склад числа 10.
Потім складіть всі можливі рівності з числами 4, 6, 10.
Потренуйся у лічбі від 11 до 20 і в зворотньому порядку. Тобі допоможе



Навколишній світ  

Частина 4.
с.3, прочитайте вірш, підкресліть, які є у Сонечка справи.
виконайте завдання.
завд.2, розгадайте ребус. Відгадайте загадку.


Фізкультура
Щоранку робити зарядку з 6-8 вправ, які виконуємо під час уроків фізкультури. Обов'язково виконувати вправи для профілакти плоскостопості.


Четвер 19 березня 2020 року 

 Читання 
Наші хатні приятелі. с.75-77
Повтори вивчені скоромовки.
Прочитай текст про домашніх тварин, кольоровим олівцем підкресли відому для тебе інформацію.
- Що нового про домашніх тваринок ти дізнався з тексту?
с.76, відгадай загадку. Намалюй у віконечку свою улюблену домашню тваринку.
с.76-77, прочитай текст "Покинуте кошеня".
- Чому кошенятко пригорнулося до дівчинки?
- Яку частину тексту потрібно читати з почуттям жалю, а яку - з почуттям радості?
Завдання: прочитай слова, що записані трьома стовпчиками, знайди їх у реченнях тексту і підкресли їх кольоровими олівцями.
Молодець! 

 Математика 
с.66 
Виконай завдання на повторення складу числа 10.
№1, доповни малюнки фігурами до 10. У віконечка встав потрібні числа.
№2, вставте числа  у пусті віконця проти чисел, щоб їх сума дорівнювала 10.
В останньому завданні виконай віднімання від 10.
№3, склади рівності на віднімання числа від 10 за даним зразком. Запиши ці рівності. Прочитайте слова, які отримали із букв, що залишилися.
с.67, № 5, розв'яжи задачу.
Згадайте, як працювати над задачею
1) Уважно прочитай задачу.
2) Назви відомі і невідомі величини.
3) Познач їх на схемі.
4) Поясни, як знайти невідому величину?
5) Розв'яжи задачу і знайди відповідь.
Зразок для самостійного розв'язання задачі. 
Відомо, що Вінні-Пух зібрав 3 склянки чорниць, а малини - на 4 склянки більше.
Треба дізнатись, скільки всього склянок ягід зібрав Вінні-Пух.
Щоб відповісти на запитання задачі, треба додати (скласти) число склянок з чорницею і малиною
(шукаємо ціле)
 
Зразу ми не можемо це дізнатись, бо невідомо число склянок з малиною.
Його можна знайти. Для цього збільшимо число склянок з чорницею на 4. (Правило.Щоб знайти більше число, достатньо до меншого числа додати різницю)
Отже,  у 1 дії дізнаємось, скільки було малини:3+4=7 склянок.
У 2 дії відповімо на запитання задачі: 3+7=10 склянок ягід зібрав Вінні-Пух.
Бажаю успіху!

 Навколишній світ 
Частина4.
с.4-6
завд 3., попрацюй з малюнком і дай відповідь на запитання.
- Як ти гадаєш, що позначають пунктирні лінії на малюнку? (Так, це орбіти планет, по іншому це шляхи по яких рухаються планети навколо Сонця.)
завд.7,
- Хто живе на нашій планеті?
Прочитай інформацію!
Всі люди нашої планети діляться на раси. У людей різних рас різні обличчя і колір тіла. Але весь організм і всі органи працюють однаково.
В давнину люди залежали від природи. Можливо так склалось тому, що їм було легше в такому вигляді виживати втій частині світу, де вони проживали.

 Фізкультура
Щоранку робити зарядку з 6-8 вправ, які виконуємо під час уроків фізкультури. Обов'язково виконувати вправи для профілактики плоскостопості та вправи для зміцнення м'язів спини. (човник, лежачи на животі, віджимання від підлоги)

П'ятниця  20 березня 2020 року

 Українська мова. Письмо 

Прописи 4 частина.
с.7, намалюй предмети, які схожі на букви: Ц, Щ, У, Ч, Н, К. Виділи червоним олівцем лінії, спільні для букв цієї групи.
Виконай  вовчикове завдання - з'єднай друковані букви з відповідними  їм рукописними.
с.8, завд.3, запиши в тонкий зошит рукописними літерами буквосполучення;
завд.5, замість капок впиши пропущені літери;
завд.6, з поданих складів склади слова і запиши їх в тонкий робочий зошит;
завд.8, спиши речення за зразком.

 Читання 
с.78-80. Тема. Квіти.
На земній кулі існує дуже багато видів квіткових  рослин. Серед них виділяють групу - кімнатні рослини.
Перегляньте інформацію про кімнатні рослини.
                                                                   
с.78.Виконайте завдання від Мудрої Сови. Поділіть слова на дві групи. Поясніть свій вибір.
с79. Прочитай правила догляду за кімнатними рослинами.
Прочитай уривок з оповідання "Квіти навесні" 
- Чому весну називають квітучою? 
с.80. Розфарбуй квіточку так, якою її описала М. Познанська у своєму вірші. 

Мистецтво 

Сьогодні ви потрапите у музичну казку. Головним її героєм буде чарівна весняна квітка - пролісок. Люди полюбили його за ніжність і красу.
Послухайте "Казку про синій пролісок".


- Який музичний інструмент виконує мелодію тендітного проліска?
- Як завдяки лише музиці можна зрозуміти зміст казки?
Щоб передати в музиці ніжність і лагідність, композитор використовує звуки, які можна порівняти зі світлими кольорами (музика звучить у високому регістрі). А для  відтворення суворості та грізності використовують звуки подібні до темних кольорів (музика звучить в низькому регістрі)

Послухай мелодію пісеньки "Пролісок"


- З яким настроєм виконується пісня?
- Спробуй рукою показати рух мелодії. (вгору - високі звуки, вниз - низькі)
Бажаю успіху!


Понеділок 23 березня 2020 року  

Читання
Тема. Пори року. Весна.
С.81, відгадайте загадки.
Уважно прочитайте уривки з вірша Н.Забіли «Чотири пори року».
(Словничок: молодиця – це молода заміжня жінка)
- З ким порівнюється кожна пора року?
С.82, намалюй малюнок про улюблену пору року.
С.82-83, прочитайте текст «Весна». Підкресліть для себе нову інформацію про весну.
Перегляньте презентацію «Весна. Пробудження природи»






Математика
С.68-69
№1, доповніть числа до 10.
Ланцюжок-марафон. За стрілочками виконати дії і вписати відповіді в кружочки.
№2, об’єднайте фігури в групи за даними рівностями. Складіть всі можливі рівності з цими числами. Згадайте правило: ціле дорівнює сумі частин; якщо від цілого відняти частину, то отримаємо другу частину.
№6, розв’яжіть задачу.
-         Що відомо в задачі? (ціле – 10 марок, частини – 3 і 5)
-         Що потрібно знайти?(частину)
-         Що означає на схемі цілий відрізок? (всі марки)
-         На які частини розбиті всі марки? ( з квітами, з тваринами, про спорт)
-         Як відповісти на питання задачі? (від всіх марок відняти число марок з квітами і число марок з тваринами)
№8, як розмістити стільці (виконати завдання за бажанням)\
Навколишній світ

С.7, розгадай загадки;

- Що таке доба?




С.8-9, виконати завдання №11-13;


С.10, розгадайте ребус; намалюй рослини, що нагадують Сонце. 










Четвер 26 березня 2020 року  


Навколишній світ
С.14, завд.1 – відгадати загадки
Завд.2 –виконати
С.15, завд.4 – прочитати вірш, підкреслити в тексті місця, де мандрувала вода.
- Кого у вірші назвали «непосида»?
Перегляньте відео про рух води в природі

 
- Чи можна воду назвати мандрівницею? Чому?
Завд.5 – розфарбувати воду блакитним кольором.
С.16, завд.6 -  розгляньте малюнки. Де живуть ці тварини?

Завд.7, намалюй, чим ти можеш допомогти рослинці. 

Читання

с.89-91
Завдання: опишіть словами названу пору року.
Виконайте завдання від лисички.
Прочитайте текст "Зима". Виконай завдання від Мудрої Сови. 
- Зима - дуже важкий період у житті тварин. Вони завджи чекають на допомогу від людей. Перегляньте відео про турботи тварин взимку.


 
Прочитайте текст "Спасибі лісникові"і придумайте власне продовження.



Математика
Перевірна робота
 


  П'ятниця  27 березня 2020 року 



Читання
4 частина
С. 3,прочитай вірш
С. 4, виконай завдання від Мудрої Сови.

Мультфільм Пан Коцький допоможе вам уявити події у казці.


 

С. 5-9, прочитати українську народну казку '' Пан Коцький''.
Виконати завдання.

Українська мова. Письмо.
С.9-10
Перевір свої уміння правильно писати великі літери. Спочатку наведи їх за стрілками, а потім напиши у рядку завд. 1
Завд. 3, напиши рукописними літерами поєднання букв.
Завд. 4.
Дібрати слова за їх початком і записати утворені слова в робочий зошит.
Завд. 5, вставити пропущені букви.
Завд. 6, із складів склади слова і запиши їх у робочий зошит.
Завд. 7, склади речення, використовуючи слова (на вибір). Запиши складене речення в робочий зошит.
Завд. 8, перепиши речення без помилок.

Навколишній світ 


С. 17, дайте відповіді на запитання,
С. 18-19, проведи досліди з водою разом з рідними. Запиши відповіді та висновки.
(11. Відповідь: ложечку видно через воду.
Висновок: вода - прозора, а молоко - біле.
12. Відповідь: вода без смаку.
Висновок: у води немає смаку.
14. Обладнання: склянка з чистою водою.
Відповідь: вода без запаху.
Висновок: вода не має запаху.
15. Відповідь: вода - рідка речовина. Вода не має форми.
Висновок: вода набуває форму посудин.)
С. 20-21, розглянь малюнки і скажи:
- Для чого потрібна вода всьому живому на Землі?
- Як ви вважаєте, чому потрібно берегти воду? 


1 комментарий: