Дистанційне навчаня під час карантину з 6 квітня по 29 травня 2020 року



Четвер 28 травня 2020 року

Читання
Тема. Шарль Перро «Червона Шапочка»
Послухайте казку



с.83-85, прочитайте авторське закінчення казки «Червона Шапочка»
с.85, виконайте завдання Зайчика.
Продовжіть пригоди Червоної Шапочки в малюнках.

Математика

Тема. Повторення.

С.48, №5, розшифруйте;
№7-9, поміркуйте.
Про число 0



Підсумкові завдання
С.49, №1-4.


 Мистецтво

Тема. Повторення

Нота до  
              

Нота ре    
            

Нота мі        
        


Нота фа     
         
Нота соль


Нота ля

Нота сі


Спробуй намалювати музичні  ноти 


Ти- Молодець!


Середа  27 травня 2020 року

Українська мова

Тема. Речення

С.66, повторіть види речень;
С.67, складіть речення із слів;
С.68, завд.1, спишіть речення;

Математика

Тема. Повторення.

С.47, розв’яжіть задачі №1-4.

Навколишній світ

Тема. Чому рослин і тварин необхідно захищати?



С.82, завд.8


Вівторок 26 травня 2020 року

Українська мова

Тема. Інтонування речень за метою висловлювання

С.61, каліграфічна робота
завд.1, продовжіть рядок;
Завд.2, поставте наголос у словах, поділіть слова вертикальними лініями для переносу з рядка в рядок;
Завд.3, запишіть речення у робочий зошит.

Уважно перегляньте відео



С.62, завд.1 і 2, виконайте
С.63, завд.3, виконайте.



с.65, завд.1,спиши окличне речення зі с.64;
завд.2, випиши окличне речення.  



Математика

Тема. Повторення.

С.46, виконайте завдання №4-7.


Навколишній світ

Тема. Чому рослин і тварин необхідно захищати?

Для обліку та збереження рідкісних рослин і тварин, що знаходяться під загрозою зникнення, вченими створена Червона книга України




С.80-81, виконайте завдання №4, №5.


Понеділок 25 травня 2020 року

Читання
Тема. Казки зарубіжних письменників.

С.78-79, прочитай казку і подумай, чого вона тебе  навчає.
Послухайте казку «Під грибом»



С.81-82, прочитай казку, озвучивши слова всіх героїв казки.
Назви спільне у поведінці героїв цієї казки і героїв казки «Рукавичка».


Математика

Тема. Повторення.

С.45, №1-3, розв’яжіть задачі.
С.46, №8, 9, поміркуйте (логічні завдання).


Навколишній світ

Тема. Чому рослин і тварин необхідно захищати?

Послухайте казку



- Скажіть, як можна назвати вчинок хлопчика? Чому ви так думаєте?
С.78-79, завд. 3, поясніть, як ви розумієте народну мудрість.                     












П’ятниця 22 травня 2020 року 

 Читання
Перевірка навички читання 

             Як здивувався Мурко
        На подвір’ї ходило маленьке
курча. Воно відбилося від квочки і
жалібно пищало. Побачило великого
кота і притулилося до нього. Тепло
біля котового кожушка.
      Мурко розплющив очі і здивувався.
-         Яке ж сміливе курча! (37слів)
                    (За В.Сухомлинським)

- Чого маленьке курча жалібно пищало?
-   До кого воно притулилося?
- Чому автор називає курча сміливим?

              Дичка
          Росла в лісі дика яблуня.
Восени впало з неї яблучко.
Пташки подзьобали його. Одне
зернятко сховалося в землю.
Зиму пролежало під снігом.
Навесні стало проростати.

Вниз пустило корінець, а вгору
стебло з листочками. 

Радіє сонцю молода  яблунька. 
(38 слів)
                         (За  К. Ушинським)

-         Де росла яблунька?
-         Що сталося з одним із її зерняток?
-         Чому молода яблунька радіє сонцю? 

                    Пихатий півень
      Ходить півень по подвір’ю. Побачив на небі барвисту райдугу і сміється:
-      У мене хвіст такий самий барвистий, кращий, ніж райдуга.
Та ось пішов дощ і замочив півневі хвоста. Звис хвіст аж до землі.
            Соромно стало півню. 
   Втік він на сідало і більше ніколи не хвалився.  (48 слів)
                        ( За В.Сухомлинським)

-         Що побачив півень на небі?
-         Чим хвалився півень?
- Що заподіяв дощ пихатому півневі? 

Українська мова

Тема. Речення. 
Види речень за метою висловлювання.

С.57, каліграфічна робота
Завд.1, напишіть рядок букв за зразком;
         Запам’ятайте
4 основні правила переносу
 слів з рядка на рядок



завд.2, поділіть слова для переносу вертикальними лініями, дотримуючись правил переносу слів;
завд.3, запишіть речення в робочий зошит.

Подивіться відео


С.58, запам’ятайте головне правило:
Речення виражає закінчену думку.
Згадайте, як позначаються слова у схемі речення.

С.59, завд.2;
Завд.3, знайди помилки, напиши це речення правильно.
Згадай, що речення починаємо писати з великої
літери, а в кінці речення ставимо крапку або
інший розділовий знак.

Завд.4, склади із слів речення і запишіть його.

С.60, попрацюйте з видами речень. З’єднайте речення з його видом.

С.61, допоможіть звірятам закінчити складати речення відповідно до вказаних видів (усно)



Мистецтво

Тема. До вершин майстерності.
Малювання ватними паличками гілочки бузку



-         Спробуйте намалювати гілочку бузку за новою технологією.

Бажаю успіху!




Четвер 21 травня 2020 року

Сьогодні  ДЕНЬ ВИШИВАНКИ




Читання

Тема. Авторські казки з інших країн світу

С.73-77, прочитай одну з казок (за вибором)


Українська мова

Тема.  Написання слів з подовженими м’якими приголосними.

С.53, каліграфічна робота:
1)знайдіть в даних буквах спільні лінії, наведіть їх кольоровим олівцем;
2)навчіться правильно вимовляти слова;
3)напиши речення в робочий зошит.
С.54, запам’ятай правило написання слів з подовженими приголосними від Мудрої Сови;
Слова з яких правил сховалися в траві?
С.55, запам’ятай написання слів на листочку №3!
С.56, виконайте завдання №1-4,
С.57, навчіться правильно читати і писати слова!


Математика

Тема. Повторення вивченого

С.44, завд.№3, розв’яжіть рівняння



№4 і № 5, знайдіть периметри фігур.

Запам’ятайте правило:
щоб периметр нам узнати, треба сторони додати
№6, щоб легко обчислити другий приклад у кожному стовпчику, треба спочатку обчислити перший приклад, а потім згадати правила:
 а) якщо доданок збільшити на 1, то і сума збільшиться на 1;
 б) якщо зменшуване не змінювати, а від’ємник зменшити на 1, то різниця збільшиться на 1;
в) якщо зменшуване зменшити на 1, а від’ємник не змінювати, то і різниця зменшиться на 1; для цього прикладу  обчисліть спочатку другий приклад, а потім перший. Тоді буде так: якщо зменшуване збільшити на 1, то і різниця збільшиться на  один.

Спробуйте виконати самостійно.
Бажаю успіху!


Навколишній світ

Тема. Тварини Азії








Мистецтво

Тема. До вершин майстерності



Намалюйте власний орнамент для української вишиванки.
Бажаю успіху!




Середа  20 травня 2020 року

Українська мова

Тема.  Написання слів з апострофом.

С.49, каліграфічна робота:
1)продовжити рядок;
2)наведіть слово по зразку, зверніть увагу на поєднання букв у слові.
Перегляньте відео пояснення. Повторіть правило вживання великої букви.



С.50, розгляньте схему до правила вживання апострофа;
Виконайте Вовчикове завдання.
С.51, запам’ятай написання слів на листочку №2,
 знайдіть слова з апострофом і наведіть їх кольором.
С.52, №1-5,виконайте завдання на повторення вживання апострофа,
С.53, завд.6, прочитайте слова;
 вставте, де потрібно апостроф;
з’єднайте слова з відповідною схемою;
з нового рядка спишіть слова з апострофом.


Математика

Тема. Повторення вивченого

С.43, №1, заповни в квадратах суми або невідомі доданки.
№2, розв’яжіть задачі. Напишіть дії до кожної задачі в підручнику.


Навколишній світ

Тема. Світ навколо тебе

с.76-77, завд.6, чим схожі і чим відрізняються бурий і білий ведмеді?Розфарбуй тварин.



Завд.7, напишіть лист-звернення до людей планети.

Познайомтесь з тваринним світом Африки



завд.9.(за вибором)


Читання

Тема. Казки народів світу.

Китайська народна казка «Як мавпи місяць з криниці діставали»



С.64-72, прочитайте одну з казок (за вибором)



Вівторок 19 травня 2020 року

Читання

Тема. Казки народів світу. 
Російська народна казка «Дванадцять місяців».

Послухайте



С. 60-63, навчіться читати  казку як в аудіозаписі.
Придумайте власну казку про місяці року.

Українська мова


Тема. Повторення. Уживання великої літери. Списування.

С.46, каліграфічна робота:
1)продовжити рядок;
2)вчіться правильно наголошувати слова;
3)напишіть речення у робочий зошит.
Згадайте правило написання слів з великої літери. Вам допоможе схема.
С.47, запам’ятай написання слів на листочку №1,
 прочитайте слова на чарівному дереві і під деревом.
 Поясніть написання даних слів.
С.48, виконайте завдання 1-3.
С.49, завд.4, допишіть велику букву в назвах міст України.

Завд.5, поясніть, як пишеться перше слово в реченні. Запам’ятайте це!

Написати у робочий зошит

Списування
      У полі червоні маки. Вони схожі на полум’я.  Поле неначе чудовий килим. Гарно, коли зацвітає польовий мак. Ганнуся та Іванко поспішають на прогулянку.


Математика

Тема. Повторення вивченого

С.41, №1, розшифруйте;
№2, використавши схему, поставте запитання до задачі і дайте на них відповіді (усно)
С.42,№3, в. Розв’язати задачу в робочому зошиті.
Схему креслити.
 Зверніть увагу, що ціле складається з двох чисел (32 і 36);
№4, порівняйте іменовані числа;
№7, дайте відповідь на запитання задачі (усно)


Навколишній світ

Тема. Що таке зоопарк?

С.72-73, прочитайте інформацію «Що таке зоопарк?»
Завд.2, познайомтесь з правилами поведінки в зоопарку.
Віртуальна екскурсія до Київського зоопарку




С.74-75, виконайте цікаві завдання.


Понеділок 18 травня 2020 року

Читання
Тема. Казки українських письменників

С.58, виконайте завдання від зайчика.

Математика
Тема. Перевірна робота з математики

 (Виконати один варіант на вибір у робочому зошиті.
Слова: обчислити, розв’яжи рівняння, порівняй іменовані числа, продовжи стовпчик іще двома виразами у зошит не писати!                                   
                             І варіант 
1.Обчислити
9-3-2+4 =                        
7+1-5-0=                            
32+15=                            
2. Задача
 Накресли відрізок, довжиною 3 см, збільш його на 1 см та накресли  новий відрізок.  
3.Задача
 В одному бідоні 7 літрів молока, а  другому – на 4 літри більше.   Скільки літрів молока у двох  бідонах?
(Написати слово Задача, схему не креслити.
 Потім дії:
1)…..(л)- …   пояснення результату;
2)……(л)- … пояснення результату. 
Відповідь: ……. )
4.Розв'яжи рівняння
 Х – 7=5                                 

  5.Порівняй іменовані числа
(замість крапок поставити знак >, <, =  і на скільки)
   49см…36см  на ….                       
                                 
*6. Продовжи  стовпчик іще двома виразами
(дописати ще два вирази з таким же результатом)

16 -10                                                                  
4+2                                                                    
29-23

                                                     
                        ІІ варіант
Слова: обчислити, розв’яжи рівняння, порівняй іменовані числа, продовжи стовпчик іще двома виразами у зошит не писати!
1.Обчислити                                                 
6+2-1-7=
0+8-2+3=
67 – 25=
2. Задача
Накресли відрізок, довжиною 4 см, зменш його на 1 см та накресли  новий відрізок.  
3.Задача

В одному ящику 30 кг яблук. А в другому – на 20 кг менше. Скільки кілограмів яблук у двох  ящиках?
(Написати слово Задача, схему не креслити.
 Потім дії:
1)…..(кг)- …   пояснення результату;
2)……(кг)- … пояснення результату. 
Відповідь: …….  )

 4.Розв'яжи рівняння
12 – х =4

  5.Порівняй іменовані числа
 (замість крапок поставити знак >, <, = 
 і на скільки)
   32кг… 46 кг на …
                                 
*6. Продовжи  стовпчик іще двома виразами
(дописати ще два вирази з таким же результатом)

   3+5                                             
   12-4
   39-31


Навколишній світ

Тема. Практична робота

С.62-63, завд.12, прочитай веселинки
Завд.13, допиши віршики.
С.71, розглянь поробки з паперу.
Створи паперову іграшку власноруч (вибір за бажанням)

Як виготовити зайчика з паперу 




Вироби  орігамі (за бажанням) ведмедик



Орігамі. Паперова жабка, що стрибає




Бажаю успіху!







П’ятниця 15 травня 2020 року

       

Українська мова  (урок 1)

Тема. Слова – назви предметів, ознак, дій
С.44. завд.1, напиши букви за зразком;
Завд.2, поділи слова на склади вертикальними лініями, постав наголос;
Завд.3, напиши речення у робочий зошит.

Попрацюй на казковій сторінці.

А тепер переглянь відео «Уявлення про слова»
Слова – назви предметів


Слова - назви ознак



Слова – назви дій


с.45, виконай завдання на закріплення своїх знань.


Українська мова  (урок 2)
Інформація для батьків
Ні для кого не секрет, що запам'ятовуванню сприяє наше асоціативне мислення.
 Дуже важливо і корисно пов'язувати інформацію, яку бажаєш запам'ятати з близькими тобі і зрозумілими образами. На допомогу приходить мнемотехніка. Це — сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення штучних асоціацій.
Мнемотехніка допоможе дитині:
 - розширити свої творчі можливості;
- підвищити самооцінку;
- здобути вміння ефективно вчитися;
 - подолати стрес від навчання;
 - з легкістю запам'ятовувати нову інформацію;
 - збільшити обсяг пам'яті шляхом утворення додаткових асоціацій.

         Складаємо розповідь про весну за допомогою мнемотехніки (тренувальний урок). (якщо не відкриється,  натисніть на підкреслений рядок "Перегляньте це відео на YouTube")







Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь про весну




Мистецтво

Тема. До вершин майстерності


Повчися малювати диво-птаха



Птах на гілочці калини

 







Четвер 14 травня 2020 року

Читання
Тема. Інна Роговська. Казка про трьох цуценят

С.55, прочитайте початок казки.
Спробуйте придумати власне продовження казки.
С.56- 57, прочитайте авторське продовження казки і порівняйте з власним.
Поміркуйте, чому цуценятам не хотіли допомогти  звірята?
Прочитайте, як Ґава допомогла їм змінити ставлення до школи?



Математика
Тема. Розв’язання задач
С.40, №5, а

Задачу №6 і № 7 (за бажанням)



Навколишній світ

Тема. Тварини
С.68, виконайте завдання 9
С.69-70, послухайте уривок казки  і дайте відповіді на запитання
Підсумкове завдання




Мистецтво

Тема. До вершин майстерності

-         Щоб стати справжнім митцем, потрібно багато й наполегливо вчитися.
-         Композитори, диригенти, музиканти-виконавці вчаться у спеціальних навчальних закладах – музичних школах, академіях.
Послухай пісню про кульбабку



Уяви себе в ролі музиканта-професіонала, спробуй відтворити мелодію пісеньки постукуванням.
Створи власну мелодію. Продемонструй її рідним.








Середа 13 травня 2020 року 

Читання

Тема. Г.Малик. Чому равлик ховається
Послухайте казку



А тепер навчись виразно читати цю казку с.53-54.


Українська мова 

Тема. Лексичне значення слів

С.41. Каліграфічна робота
№1, напиши букви за зразком
№2, з’єднай букви в словах
№3, напиши речення у робочий зошит
- Що ж таке лексичне значення слова?
Лексичне значення слова – це те, що слово означає. Усі слова, які вживаються у мові, становлять її лексику.
С.42, виконати завдання  від Мудрої Сови:
1) з’єднати слова з відповідними малюнками;
2) домалювати під словом предмет, який означає нове слово, наприклад: господиня (один, диня)

Пальчикова гімнастика


с.43,виконати завдання на закріплення №1,2,3,4,5.

 Надішліть фото сторінки.
Бажаю успіху!


Математика
Тема. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового

Запам’ятайте!
Щоб відняти одноцифрове число від двоцифрового з переходом через десяток, спочатку треба відняти ту частину числа, яка є в розряді одиниць зменшуваного, а потім з десятка відняти іншу частину числа.
Наприклад, щоб від 13 відняти 4 одиниць, спочатку треба відняти 3 одиниці, а потім з 10 відняти 1. Отримаємо 9.   (13 – 4 = 13 – 31 = 10 – 1 =  9)
С.39,№1, з’єднайте графічні моделі утворень з відповідними їм рівностями.



№2, поясни розв’язання прикладу за зразком
17 – 9 = 17 – 7 – 2
  Від 17 треба відняти 9.
9 – це  7 і 2
Віднімаємо спочатку 7, отримаємо 10.
Від 10 віднімемо 2, отримаємо 8.
Запишіть у зошиті в клітинку приклади і розв’яжіть їх, як в №2 (з ріжками)
14 – 6 =             
12 – 8 =  
15 – 9 =        Надішліть фото
        
№3 і 4, розв’яжіть для закріплення


Навколишній світ

Тема. Тварини нашого краю



с.66, завд.5, розфарбуйте тварин, що мешкають у твоєму краї,



с.67завд. 7, розфарбуйте господарських тварин, потім виконайте завдання. 











Вівторок 12 травня 2020 року

Українська мова

Тема. Тверді та м’які приголосні
С.38, каліграфічна робота
№1, напишіть рядок букв за зразком
№2, поставте наголос у словах
№3, спишіть речення в робочий зошит.
С.39, розгляньте букви, які позначають м’якість приголосних звуків.
Виконайте завдання від Мудрої Сови.

(Відео для ознайомлення і повторення раніше вивченого. Фото не робити)


 

С.40, №1, 2, 3, виконайте вправи на закріплення
С.41, №4 (за бажанням) 


Фізкультхвилинка




Математика

Тема. Повторення.
С.37, №1, розшифруйте назву оповідання та його автора.
С.38, №3, складіть вирази до задач і обчисліть.
Згадайте правила про знаходження частини (остачі) та цілого (всього).
№4 творче (за бажанням)


Навколишній світ

Тема. Тварини нашого краю



С.64-65, опрацювати
Завд.1,2, виконати,
с.65, завд.3, прочитай оповідання і дай відповідь на запитання,





Читання

Тема. Д.Чередниченко. Зелена.
С.49, виконай завдання
С.50-51, прочитай казку,
С.52, постав порядковий номер(цифру) назв кольорів в такому порядку, у якому вони зустрічалися в казці. Намалюй малюнок.












П’ятниця 8 травня 2020 року

Українська мова

Тема. Звуки і букви. Склад.
С.35, завд.1, напиши букви за зразком;
Завд.2, підкресли  зайве слово; поясни свій вибір (на початку слова буква «г» на відміну від інших слів)
Завд.3.Спиши речення у робочий зошит.
С.36, запам’ятай підказку Мудрої Сови про звуки «дж», «дз»
С.37, завд.1, 2, 3, виконати в прописах;
С.38,завд.4, 5, виконати завдання для розвитку мислення (ґвалт – це гамір, крик)


Мистецтво

Тема. Створюємо красу
-         Відвідуючи концерти, ти можеш побачити, що перед оркестром чи хором стоїть людина з паличкою. Це – диригент.
Його праця дуже відповідальна. Від його рухів залежить злагодженість звучання великого колективу музикантів – оркестру чи хору.

Перегляньте відео дитячого хору, який виконує пісню «А вже весна» з опери Миколи Лисенка «Зима і Весна» і поспостерігайте за роботою диригента




Весна – це пора цвітіння дерев, яка завжди зачаровувала і композиторів, і художників.
 Як багато гарного настрою вона дарує нам усім – і дорослим, і дітям!

Подивіться на квітуче дерево магнолії


-         Які почуття викликає у вас картина?
-         Які кольори використали художники?

Намалюй квітучу гілочку яблуні на тонованому папері


Бажаю успіху!
Будьте здорові! 


Четвер 7 травня 2020 року

Читання

Тема. В. Нестайко «Незвичайні пригоди в Лісовій школі»
С.46-47, прочитати уривки з оповідань 
В. Нестайка.
 Познайомтеся з автором цих казок-оповідань.
С.48, навчіться правильно читати уривок казки.
Підкресліть слова, які викликають труднощі в читанні.
Поділіть їх на склади.

Математика

Тема. Закріплення знань
Перевірте свої знання




С.35, №1,за спиною кожного рибалки у квадратик вписана сума двох чисел з риб, яких  спіймав рибалка. Порахуй і напиши біля кожного рибалки число спійманих риб.
№2, дайте відповіді на запитання задачі (усно)
С.36, №3-№5, виконайте завдання для повторення вивченого. Для віднімання чисел у межах 20, користуйтеся лінійкою або квадратною таблицею додавання.
№6 і №7 – творчі завдання (за бажанням)


Навколишній світ

Тема. Практична робота
С.60, завд.8, підпишіть дані рослини.
С.61, завд.9, розгадайте кросворд.
С.62. завд.11. Практична робота «Малювання лісу»


Мистецтво

Тема. Митці-професіонали
-         Красу навколо нас створюють люди різних художніх професій.
Художники пишуть картини за допомогою фарб та олівців.
Скульптори створюють об’ємні зображення (скульптури) людей і тварин з різних матеріалів: з глини, з каменю, з металу.



Зліпи з пластиліну або з солоного тіста котика

Рекомендації для ліплення 




Бажаю успіху! 


Середа 6 травня 2020 року 

Українська мова

Тема. Алфавіт. Абзац. Малюнковий диктант.
С.34, завд.1,допиши букви, яких не вистачає.
Завд.2, пронумеруй дані слова в алфавітному порядку. Над словом постав у кружечку порядковий номер 1,  2,  3  і так далі.
Завд.3, запиши слова в алфавітному порядку. Зверни увагу на підкреслені букви. Які звуки вони позначають?
Завд.4 (творче). Не забудь поставити наголос в іменах.
Щоб правильно поставити наголос, треба звернутися до цього слова, або вимовити його з питальною інтонацією. Наголошений голосний у складі довше вимовляється. 


Що таке абзац?
-         Це відступ вправо від початку рядка на 2 см (або можна прикласти два пальчики)

Запишіть у робочий зошит словниковий диктант (надішліть фотозвіт)





Математика

Тема. Додавання в межах 20
С.33, №1 



№2, поясніть розв’язання прикладів. Для цього треба добре знати склад числа 10, щоб правильно вибрати доповнення до 10.
До числа 10 легко додавати.
9+6= 9+(1+5)=(9+1)+5=15     
7+6=7+(3+3)=
№3. Заповніть результати в таблиці.
Зверніть увагу, якщо другий доданок збільшується на 1, то і сума збільшується на 1. Запам’ятайте це!
С.34, №4. Розв’яжіть задачу
№5, поставте запитання до задач і розв’яжіть їх (усно)
№7. Впишіть у вільні клітинки числа так, щоб сума  трьох чисел у кожному  рядку, діагоналі  чи стовпчику  була одним і тим же числом. Але спочатку треба його знайти, склавши три числа, де це можливо.
Наприклад, у І квадраті складемо числа в діагоналі 8+5+2=15.
Отже, почнемо добирати числа, щоб сума усіх трьох = 15. Починайте з двох відомих чисел 9+5+1=15, запишіть 1 у клітинку біля 8 справа і так далі.
У ІІ квадраті складіть числа у нижньому ряду 5+10+3=18. І всі суми в цьому квадраті дорівнюватимуть 18.


Читання

Тема.  Казка Наталі Забіли «Вовк і козлята»
С.41-42
Послухайте казку


с.43
- Чому мама назвала діток розумними?

Завдання: 
1)підкресліть слова, які характеризують козлят та песика Рябка;
2)знайди подібне і відмінне у казці Наталі Забіли і в українській народній казці "Вовк і семеро козенят"

- Чого тебе навчила ця казка?


Навколишній світ

Тема. Як потрібно берегти природу?




Як люди дбають про свій рідний край?




- Чи є в твоєму рідному краї ліс?
- Які правила поведінки в лісі ти знаєш?



Вівторок 5 травня 2020 року

Українська мова
Тема. Приголосні звуки. Позначення їх буквами
С.32, завд.3, запишіть речення в робочий зошит
С.33, допишіть відсутню інформацію про звуки і букви на Чарівній галявині (скористайся с.30) або 




Математика
Тема. Квадратна таблиця додавання

Бліц-турнір (це короткі завдання) з відповідями на повторення і закріплення знань



Треба вміти додавати і віднімати одноцифрові числа з переходом через десяток:
1)    за допомогою числового відрізка (прямої, променя)
2)    за допомогою квадратної таблиці додавання

с.31.Заповнимо квадратну таблицю додавання одноцифрових чисел  у межах 20

№2-4, виконати . Користуйтеся лінійкою для додавання і віднімання чисел у межах 20 або «квадратною таблицею»
пальчикова гімнастика



№5,складіть всі можливі рівності з даними числами
№6, обчисли вирази за допомогою числової прямої.
№7 і №8, усно
№9, розшифрувати (це підготовка до контрольної роботи)

Навколишній світ
Тема. Тварини лісу 


-         Які тварини мешкають в лісах нашої місцевості?







Понеділок 4 травня 2020 року

Читання
Тема. Казки Василя Сухомлинського «Два метелики», «Дівчинка і Ромашка»
С.39, прочитайте казку, визнач її головну думку.
Розфарбуйте метеликів.
С.39-40, прочитайте казку «Дівчинка і ромашка»
- Чи можна назвати дівчинку доброю? Чому?

Математика
Тема. Двоцифрові числа
С.29, №1, розв’яжіть задачі 


Зразок запису задач у робочий зошит


№2, обчисліть приклади
№3, повторіть склад числа 10. У вільні клітинки
С.30, №5, розв’яжіть рівняння.
У кожному рівнянні позначте (обведіть) ціле.
№6 і №7 (за бажанням)

Навколишній світ
Тема. Рослини
Яку будову мають рослини?



Як розрізняти дерева, кущі, трави?



с.58-59, виконайте завдання




























Четвер 30 квітня 2020 року 

Читання
Тема. Казка Василя Сухомлинського «Як Їжачиха приголубила своїх дітей »
С.37, прочитайте казку.
Дайте відповіді на запитання.
Визначте головну думку казки.
с.38, виконайте завдання. 


Математика
Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд
С.27, №1-3, виконайте завдання на повторення .
С.28. Розв'яжіть задачу №4



№5,   №6, №7 за бажанням.



Навколишній світ


Тема. Ліс
Здійснимо уявну подорож  лісом.



-  Ви познайомились з рослинним і тваринним світом лісу. Вам відомо, що у лісі багато різної рослинності: дерева. кущі, трави.
Ліси теж бувають різні. Якщо у лісі ростуть одні сосни - це сосновий бір, якщо ялини - ялинник. Такі ліси називають хвойні. Їхня назва походить від назви листочків-голочок сосен і ялин - хвоїнок.
Ліси, у яких ростуть берези, називають березовим гаєм, а якщо ростуть дуби, то - дубовим гаєм. Якщо у лісі ростуть дерева з листочками, такий ліс називають листяним.
с.55, завд.1, виконайте практичну роботу;
с.56-57, відгадай загадки і намалюй відгадки.


Мистецтво

Довгі та короткі ноти

 

  Вивчи пісеньку «Світ немов кольоровий луг» 



Середа 29 квітня 2020 року

Українська мова
Тема. Літери я, ю, є, ї.
С.31 , №1, допиши пропущені букви.
- В чому особливість дописаних букв? (можуть позначати 2 звука)
№2, складіть моделі даних слів.
Перевірте
пісня  [= . = /.  ]      ясно [ =.- / -  . ]           малюк [ -./= .- ]        граю [-  -./  =. ]                                                                                                                                                 синє [ -./ =  . ]  
 єнот  [ =./ -  .- ]    їжак  [=./ - . -  ]    
с.32 завдання від Мудрої Сови.                                  Спочатку прочитай інформацію про букви я, ю, є, ї.                                                                       Запам’ятай!
Буква ї завжди позначає два звука [й і] [= . ]

Випиши спочатку слова, у яких букви я, ю, є позначають один звук, а потім – два звука.
Бажаю успіху!
 
Математика
Тема. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд
С.25, № 1, замініть двоцифрові числа сумою розрядних доданків (окремо десятки + окремо одиниці: 23=20+3
Перегляньте відео, згадайте деякі правила і повчіться додавати і віднімати двоцифрові числа



№2, виконайте спочатку операцію з моделями чисел, а потім з числами.
Запам'ятайте правила!
№3. Перевір себе! Виконай обчислення.
№4 і №5, за бажанням.

Читання
Тема. Казка Василя Сухомлинського «Лисиччук-першокласник»
С.36, прочитай завдання.

С.37. Прочитай початок казки, а потім розкажи  батькам продовження.





Вівторок 28 квітня 2020 року

Читання
Тема. Казка Юрія Ярмиша  «Найкращий подарунок»
С.34, прочитайте початок казки і придумайте власне продовження.
С.35, прочитайте авторське продовження казки і порівняйте його зі своїми думками.
Закінчення казки
Аж сльози зблиснули:
– Хіба я таке страшне?
– Страшне, страшне! – каже Лисеня.
Тоді Зайченя швиденько пострибало до лісового озерця.
Зазирнуло в тиху воду й зраділо.
– Ось яке я, справжнє Зайченя, а не той страшний звірюка на малюнку. Піду матусю порадую, який я в неї хороший!
– Ну то й біжи собі! – образилося Лисеня.– Я ще й не так умію малювати.
– А як? – поцікавилося Вовченя, що пробігало поблизу і почуло ту розмову.– Може, й мене намалюєш? Мене ще ніхто не малював!..
Не встигло Вовченя дух перевести, а Лисеня вже й каже:
– Готово! Оце – ти!
Вовченя набурмосилося:
– Хіба це я?
– А хто ж іще?
– А де мої красиві великі вуха?
– Он ті руді плями!
– А де мої красиві гострі зуби?
– Он ті сірі плями!
– У-у-у! – розсердилося Вовченя.– Я не на руді і не на сірі плями схоже, а на свого тата – Ікластого Вовка! А за те, що піддурило мене, я тебе вкушу!
– Ой, не треба! – дзявкнуло Лисеня. Підхопило альбом, фарби та чимдуж тікати!
З переляку аж на греблю до бобрів заскочило.
– Хто тебе отак налякав? – поцікавився Старий Бобер.
– Вовчисько дурний! Я намалював його, а він гарчить: «Не так!»
– То намалюй мене!
Всівся Старий Бобер на пеньок. А Лисеня й не дивиться на нього.
– Чом ти на мене не дивишся? – питає Старий Бобер.
– Бо в мене гарна пам’ять! – копилить носика Лисеня.– Ось тут лише хвостиком підправлю... І готово!
Глянув Старий Бобер на свій портрет.
Засміявся:
– Гей, Лисеня, ти просто папір брудниш, а малювати не вмієш!
І малята-звірята навкруги засміялися.
А цікава Сорока, що все це спостерігала, злетіла на землю, строкатим хвостом мазнула по аркушу – раз, два! – і скрекоче Лисеняткові:
– Це ти!
– Ні,– заперечує Лисеня.– Я Лисенятко. А це плями!
А малята-звірята – ті вже просто регочуть...
Тож Лисеня швиденько свого хвостика-пензлика підібгало й до мами побігло.
– Мамо, мамо! – гукає.– Я вже, здається, розумію: спочатку треба вчитися!..
– Ой синочку,– зраділа Лисиця.– Добре, що ти зрозумів. Це для мене – найкращий подарунок.
Дайте відповідь на запитання
-         Який подарунок для мами – найкращий?
Виконай завдання лисенятка.
 Підкресли спільну частину слів у парах.
(Надішліть фото цієї роботи)


Математика
Тема.  Порівняння двоцифрових чисел.
 Вираження іменованих чисел в інших мірах.

С.23, №1, а) порівняйте числа;
б)порівняйте вирази не виконуючи обчислень. Поміркуйте як це зробити?
№2, розв’яжіть прості задачі, виконавши дії з іменованими числами (1дм=10см)
Згадайте, що порівнювати, додавати і віднімати величини можна тільки тоді, коли вони виражені в однакових одиницях виміру.
Один із варіантів розв’язання задач:
а) 9дм7см виразити  як  97см,                                        5дм2см виразити як 52см,  а потім виконати дію;
б) аналогічно.
№3, виразити іменовані числа в інших мірах.

С.24, №4, розшифруй назву казки.

Для виконання наступного завдання перегляньте
корисні підказки 


№5, в, розв’яжіть самостійно.
№6 і №7, для розумників.


Українська мова
Тема. Голосні звуки. Позначення їх буквами.
С.29, №1, напиши букви за зразком.
№2, уважно прочитай назви весняних місяців, запам’ятай їх написання.
№3, напиши речення у робочий зошит.
Перегляньте казку про звуки 


с.30
Запам’ятай!
Звуки записують у квадратних дужках. [   ]
Мудра Сова звертає вашу увагу на 6 голосних звуків, які можуть позначатися десятьма буквами.
Допоможіть соловейку записати для співу тільки голосні звуки (їх 6)
Мовний звук чи сполучення звуків позначається буквою.
 Уважно подивіться на гілочку. Кругом неї розміщені букви, які можуть позначати і два звуки, і один звук.  Запам’ятайте їх.
Щоб показати м’якість приголосного звука, біля нього справа вгорі ставлять рисочку, схожу на наголос.
Приголосні звуки, що позначені двома буквами дж, дз, зверху об’єдналися дугою.
Допоможи  мишці та жабці правильно вимовити звуки.
Впиши букви, яких нема в абетці.
Бажаю успіху!



Понеділок 27 квітня 2020 року

Читання
Тема. Казка Юрія Ярмиша «Зайчаткова казочка»
С.33-34
Прочитайте початок казки і дайте відповіді на запитання.

Математика
Тема. Двоцифрові числа (повторення і закріплення). Обернені задачі
С.22, №5
Спочатку визначте частини і ціле. Позначте їх. Згадайте правило про частини і ціле. Розв’яжіть рівняння.
Повторимо назви компонентів при додаванні і відніманні чисел


№6. Задача  
натисни тут

Навколишній світ
Тема. Яку користь  рослини приносять людям?
Перегляньте інформацію про культурні рослини 


Корисна інформація
 

Аптека у природі 

 
Дайте відповіді на запитання:
- На які дві групи розподілені усі рослини?
- Які рослини називають культурними?
- Де їх вирощують?
- Для чого людина вирощує культурні рослини?
    




















П’ятниця 24 квітня 2020 року

Українська мова
С.28.завд.1. Згадайте, якими знаками позначаються звуки в словах.
Твердий приголосний  
 м’який приголосний
 голосний  .
Склади звукову модель до слова 
білка  ( = . –  – .),                                               а потім до слова гілка.
Добери по 2 слова до кожної моделі з трьох звуків.
Завд.2, виконай без підказки.
Завд.3, склади з букв слова і запиши їх.
С.29. завд.4.Запиши речення.
Завд.5, творче.
А тепер приготуйся до диктанту.
 Якщо не встигатимеш натисни паузу.


натисни тут  


Мистецтво
Тема. Митці-професіонали

Музика може народжуватися під впливом різних почуттів. Наприклад, від  споглядання краси природи або під час слухання цікавих казок.Її створюють професійні музиканти – композитори.
Музикантів. Які виконують вокальну та інструментальну музику, називають виконавцями.

Композитор завдяки музиці може передавати різні риси персонажів і винахідливість, і довірливість, і хитрість




– Яку лисичку змальовано в пісні? 

 

 – Чим відрізняється характер цієї лисички від першої?
 – Яка лисичка тобі до вподоби? Чому? 



Четвер 23 квітня 2020 року

Читання
Тема. Леся Українка «Три метелики»
С.31, прочитай початок казки і спробуй придумати продовження.
с.32, дочитай казку і порівняй авторське закінчення казки з власним.
Дай відповіді на запитання
-         Чому сонечко кинуло своє проміння на метелика?
-         Знайди і прочитай речення, яке є головною думкою казки.
Потренуйся у виразному читанні речень в особах.

Математика
Тема. Двоцифрові числа
С.21, №1, а) треба пояснювати так:
у числі 27  2 десятки, 7 одиниць.
Для виконання завдань б), в), г), д), якщо є утруднення при лічбі користуйтеся швацьким метром, що використовують кравчині.
№2, зверніть увагу, що спільного у чисел в стовпчиках, а що спільного у рядах. Заповніть вільні клітинки.
№3, у верхньому ряду допиши числа за їх моделями, а в нижньому – навпаки.
№4, виразіть іменоване число в  дециметрах і сантиметрах, а потім навпаки.
 Перегляньте відео для додаткової інформації



с.22, №7, №8 - завдання для допитливих.

Навколишній світ
Тема. Квіткова абетка
Прочитай казочку «Чому  квіти пахнуть?» с.50
-         Чому не треба рвати квіти, які погано пахнуть?
Прочитай віршики про квіти, с.51-54.

Виконай творче завдання №17.

Відео для допитливих





Середа 22 квітня 2020 року

Українська мова
Тема. Мовні і немовні звуки
 с.25, виконай завдання
с.26, запам’ятай інформацію від Мудрої Сови про звуки, слово, речення, текст.
(вірш не читати)
Перегляньте відеоурок 

 




С.27, згадайте, що ви пам’ятаєте про звуки мовлення.
Приготуйтеся писати диктант

Математика
Тема. Двоцифрові числа 
с.19, №1, розгляньте моделі двоцифрових чисел.
Згадайте, що десятки моделюємо у вигляді трикутників, а одиниці позначаємо на моделі числа  точками. Прочитайте числа.
№2, виконай завдання, користуючись підказкою у №1.
№3 і №4, виконайте разом з дорослими.
№5, щоб записати відповідь, використовуючи результат першого прикладу, треба згадати:
а)якщо зменшуване збільшилось на 1 (було 15, а стало 16), а від'ємник залишився той самий, то й різниця збільшиться на 1.
б)якщо зменшуване залишилося те ж саме, а від'ємник збільшили на 1, то різниця збільшиться на 1.
в)якщо один з доданків збільшили на 1, то й сума збільшиться на 1.
(збільшувати чи зменшувати компоненти можна на будь яке число, і результат змінюватимесься на це число)
№6. Розв'яжемо задачу.
натисни тут

Тренувальна вправа




Навколишній світ 

Тема. Дикорослі та культурні рослини 



с.46-49, розглянь малюнки, виконай завдання.

Про культурні рослини
            
Загадки про фрукти 




Читання 
Тема. Казки українських письменників.
 Олена Пчілка "У пригоді"
 с.28-29. Прочитай казку.
 - Яка мудра порада "захована" в цій казці?
 с.30, намалюй малюнок продовження казки.

Вівторок 21 квітня 2020 року

Українська мова

С.24-25. Виконай контрольні завдання.
 Слова для довідки для завдання 2 на с.25.
(Надішліть  фотозвіт)


        Математика

Тема. Розв’язання задач
С.18. Задача №6, в
натисніть

Щоб подивитися як записувати задачу  натисніть
зразок запису задачі 

С.18. Задача №6, г
натисніть
задача 6, г  

Задачу зі схемою, розв'язанням  і відповіддю записати в робочий зошит.
Натисніть

№7. Відповіді: а) 3 фігури,   б) 6 фігур, в) 6 фігур.
 Поміркуй, чи всі фігури ти знайшов?

Навколишній світ

Тема. Скільки цікавого в світі можна відкрити для себе.  
Перегляньте відео








Опрацюй с.44-45, виконай завдання 3.




П’ятниця 17 квітня 2020 року 

Українська мова
Підготовка до контрольної роботи
Переглянь відео, а потім виконай завдання

                 



С.21, завд.7, напиши на новому рядку склади з апострофом.
Завд.8, напиши слова з апострофом.
Завдання зайчика.
Спиши в робочий зошит  1 і 3 речення.

Мистецтво
Народна творчість
Усе, що нас оточує, - посуд, меблі, одяг – майстри робили не лише зручним, а й красивим.
Вишиванки – це також народна творчість. 




В орнаменті всі елементи ритмічно повторюються. Вони можуть бути різними за розміром, формою, кольором.
Розглянь орнаменти на різних речах удома. З яких елементів вони складаються?
Створи орнамент на папері. Пальчиком утвори відбитки-ягідки, а пензликом домалюй гілочки та листочки.
Подивись який вигляд має такий орнамент
 

Бажаю успіху!


Четвер 16 квітня 2020 року

Читання
Українські народні казки
-Чого тебе навчили прочитані українські народні казки?
С.26, виконай завдання олівця і перевіриш свої знання про казки. Над кожним неправильним словом напиши правильне.(Чекаю на фотозвіт про вашу роботу)
С.27. Домалюй казкових героїв.


Математика
С.17 №1,  у вільні клітинки напиши пропущені числа.
№2, порівняй числа та вирази.
Якщо тобі важко виконувати обчислення по пам'яті, користуйся лінійкою.
Переглянь відео та  згадай як користуватися числовою прямою при додаванні чисел, а також при відніманні (аналогічно)



№3, зроби відповідний малюнок під числом, або  напиши число , що відповідає малюнку
№4, обчисли вирази, зроби малюнки за зразком.
№5, обчисли вирази, при потребі використовуй числовий відрізок №8,с.18
№6,а) б) дай відповіді на запитання задач.
Знайди закономірності у записах чисел у клітинках, продовж ряди.

Навколишній світ
Прочитай казку «Сонце, мороз, вітер». С.41-42
Розкажи цю казку за малюнками.
Домалюй для Сонця, Мороза і Вітра різні капелюшки з хмарок.
С.43, відгадай загадки і намалюй відгадки.

Мистецтво
Народна творчість
Люди здавна оточували себе красою. Вони співали пісні, прикрашали одяг. Мистецтво, створене народом, не має певного автора і називається народним.
Улюбленими народними піснями є колискові, веснянки, заклички.
Повчись співати українську народну пісню «Вийди, вийди, сонечко» .
Співаючи весняну, чітко вимовляй слова. Між музичними фразами не забувай брати дихання.



Послухай наступну мелодію



-         Чи пізнаєш ти цю пісеньку?
-         Як змінилася народна пісня?

-         Який настрій музичного сонечка?

Середа  15 квітня 2020 року

Українська мова

С.19, виконай завдання вовчика
С.20,виконай завдання вовчика
Повтори звуки (дж),   (дз) 

 
  

 завд.1, перевір уміння, запиши за зразком від Мудрої Сови
Завд.2, поєднай букви,
Завд.3, допиши склади, щоб утворились слова
С.21, Завд.5, встав пропущені букви, прочитай слова, допиши два слова із буквосполученням  дж, дз
Завд.6, із складів склади слово і запиши його.


Математика
Тема. Додавання і віднімання в межах 20.

Подивись відео з поясненням 


с.15, виконайте завдання №1-6
Задача 5, розв’язується аналогічно задачі про команди №5, с.14
С.16, розв’яжіть рівняння. Обведіть ціле, підкресліть частини
№8.Дайте відповіді на запитання.
Запам’ятай: монета – це грошовий знак круглої форми виготовлений з металу.
Гроші – це число викарбуване на монеті.
№9 за бажанням
У клітинках підготовчі вправи до вивчення чисел від 21 до 100.
Продовжити числові ряди у порядку зростання, нижній – у порядку спадання.

Навколишній світ
Переглянь відео 



С.39-40, виконай завдання 1-4




Вівторок 14 квітня 2020 року 

Українська мова 
с.17, виконай Вовчикові завдання.
с.18, завд.1, перевір уміння правильно писати букви,
завд.2, поєднай букви між собою,
завд.5, встав пропущені букви, прочитай слова,
завд.6, із складів склади слово і запиши його поруч,
завд.7, склади два словосполучення і запиши їх на наступному рядку,
завд.8.Спиши речення за зразком.
А тепер 

Математика 

Тема. Назви чисел до двадцяти 

Їжачок Жека, хоче знайти дорогу до друга зайчика. Але оскільки їжачок наразі вміє рахувати лише до десяти, а його друг живе на 12-ій Лісовій вулиці у будинку №15, Жека боїться заблукати. Тому ми будемо разом із Жекою вчитися рахувати до двадцяти


Попрацюй з підручником і перевір свої знання.
с.13, №1, допиши назви чисел,
№2, розклади двоцифрові числа на десяток (10) і одиниці.
с.14, №3, склади всі можливі рівності з числами,
№4, прив'яжи кожну кульку до числа, яке є відповіддю виразу на кульці. Для обчислення скористайся числовим променем від 0 і далі.
№5, запиши розв'язок задачі. Згадай правило про частини і ціле.
- Що відомо в задачі? 
- Що потрібно знайти? 

У клітинки запиши числа в порядку зростання, у другому рядку - у порядку спадання. 
Запам'ятай: кожне наступне число на 1 більше попереднього, кожне попереднє число на 1 менше від наступного.




Навколишній світ
На минулому уроці ви розглянули будову нашої планети Земля. Переглянули відео про гірські породи.
Попрацюй з підручником і виконай завдання с.36-38, завд.5-10
Запам’ятай нові слова: графіт, каолін.
А відео Веселка допоможе згадати кольори райдуги і виконати завдання 11.


Намалюй веселку за власним задумом.


Понеділок 13 квітня 2020 року

Читання
«Коза-дереза»
С.21, виконати завдання від олівця
Прочитай початок казки.
С.22, прочитайте слова діда і кози в ролях.
Перегляньте музичний мультфільм за мотивами української народної казки «Коза-дереза»



Придумайте закінчення казки.

Математика
Лічба десятків і одиниць
Виконуючи завдання №2 с.11, ви знаходили суму чисел виражених в десятках і одиницях, і вивели правило:
щоб додати числа, виражені в десятках і одиницях, достатньо до десятків додати десятки, а до одиниць додати одиниці.
 А коли знаходили різницю чисел, виражених у десятках і одиницях, і вивели правило:
щоб відняти числа, виражені в десятках і одиницях, достатньо від десятків відняти десятки, а від одиниць відняти одиниці.
Для закріплення знань виконайте завдання №3, с.12
Завдання з додаванням і відніманням дециметрів і сантиметрів №5, виконується аналогічно.
Решту завдань можна виконати за бажанням.

Навколишній світ
Наша планета
с.33, уважно розглянь будову нашої планети. Дай відповіді на запитання.
Подивись відео про гірські породи



с.34-35, допиши, як люди використовують гірські породи.
- Чому деякі гірські породи називають корисними копалинами?


Мистецтво
Наближаються Великодні свята, світле свято Воскресіння Господнього.
З давніх-давен  на Великдень українці розмальовували писанки. Їх прикрашали красивими візерунками, прадавніми знаками.
Створи Великодню писанку.
Як намалювати просту писанку крок за кроком






Бажаю успіху! 

Пізнавальні заняття віртуальної школи "Ранок" (кому цікаво)







П’ятниця 10 квітня 2020 року

Читання
Українська народна казка «Зайчикова хатка»
С.23.Завдання: добери назви казок, у яких герої допомагали один одному.
Прочитай початок казки.
С.24. Переглянь малюнки і поміркуй про можливе продовження казки за поданими малюнками.
Прочитай закінчення казки «Зайчикова хатка»
-         Що спільного у поведінці півника і героїв казок, які допомагають один одному?

Математика
Лічба десятків і одиниць.
- Для подальшої роботи треба згадати деякі правила. Пропоную відео екскурсію на урок  математики  з теми про числа, які складаються з десятків і одиниць.



- Порівняйте свої знання із знаннями учнів 1 класу іншої школи.

- Відкрийте підручник з математики на с.11 і виконайте завдання 1 і 2.
Згадайте, що трикутниками позначені десятки, а окремими точками – одиниці.
№1, у віконечка треба записати цифрою число десятків і число одиниць.
№2, у великих віконечках позначте трикутниками десятки, а точками одиниці. У квадратиках запишіть цифрами десятки і одиниці, як у зразку з блакитними трикутниками.
Бажаю успіху! Ви справитесь обов’язково!

Українська мова
С.15, виконай завдання.
С.16,
1)пропиши букви за зразком,
2)з’єднай букви,
5) встав пропущені букви,
6)склади слова зі складів і запиши їх у робочий зошит,
7)вибери два слова і запиши словосполучення.

Підготуйся писати диктант

Мистецтво
Перші весняні квіти
Навесні на галявині з’являються перші весняні квіти.


Подивись відео і крок за кроком намалюй першу весняну квітку підсніжник



- Не зривайте первоцвіти! Бережіть красу навколишнього світу!


Пізнавальні заняття віртуальної школи "Ранок" (кому цікаво)


Четвер 9 квітня 2020 року
  
Читання
Українська народна казка «Телесик»
Перевір свої знання.
-         Чи знаєш ти казки? с.18
-         Прочитай уривок української народної казки «Телесик», с.19-20.
-         Подумай, чим би ви закінчили казку, дивлячись на малюнки.

Вам допоможе музична казочка



Математика
Дециметр
-         Ви вже знаєте, що таке величина? (Величина – це те, що можна виміряти і записати числом)
-         Довжину відрізків ми  вимірювали сантиметрами.
Щоб виміряти довжину стола потрібна більша одиниця довжини – 1 дециметр - це 1 десяток сантиметрів. Записують так: 1дм
-         Запам’ятай:
   1дм=10см


С.9, №1
Потренуйтеся в перетворенні дециметрів у сантиметри.
№2, виконайте перетворення навпаки: сантиметри замініть дециметрами.
№3, розв’яжіть задачі на додавання і віднімання з одиницями довжини.
Зверніть увагу, що в задачі  в) довжина тасьми виражена в різних одиницях 9 дм і 80 см.
Так от, порівнювати, додавати і віднімати величини можна тільки тоді, коли вони виражені в однакових одиницях вимірювання.
Отже, щоб знайти різницю між 9дм і 80 см, потрібно 80 см виразити в дециметрах- це 8 дм.
Тоді,  9дм – 8дм =  1дм  
Відповідь: Оля принесла на 1 дм тасьми більше.
У задачі №6 , №8, розв’язуються аналогічно як задача №3,с.7

Навколишній світ

Склад грунту
Перегляньте відео


 на с.31-32, виконайте завдання

Фізкультура

Перегляньте відео і згадайте, які вправи виконували на уроці фізкультури.


Використай вправи, які ти можеш виконувати вдома під час ранкової зарядки




Середа  8 квітня 2020 року

Читання
Українська народна казка «Солом’яний бичок»
Виконайте завдання на с.15.
Прочитай уривок казки с.16
Підкресли слова, які мають найбільшу кількість букв.

Послухай продовження казки


Математика
Тема. Додавання і віднімання круглих чисел.
С.7 №1, обчислити.
Скористуйся підказкою: дії з десятками виконують так само, як і з одноцифровими числами.
№2, дай відповіді на запитання задач. Запиши розв’язок після знаку питання.
№3. Прочитай задачу.
-         Що відомо в задачі?
-         Що треба знайти?
-         Чи можна зразу сказати, скільки грошей   Василько дав до каси ?(ціле) Ні.
-         А можна знайти суму грошей, які віддав хлопчик?   Так.(додати 25+25+50)
-         Скільки грошей візьмуть за альбом? (це відома частина грошей)
-         Скільки здачі отримає Василько?(невідома частина)
-         Як знайти невідому частину?(треба від цілого відняти відому частину)
1)25+25+50=100(к.)-Василько дав у касу.
2)100-80=20(к.)- має одержати здачі.
Відповідь:20 копійок.
Фізкультхвилинка



№4, розв’яжи рівняння. Спочатку назви частини і ціле. Познач.
№5, №6, №9,поміркуй!
-         На скільки марок у Діми більше? (Щоб порівняти два числа , треба від більшого числа відняти менше) 50-30=20 на стільки марок у Діми більше.
Діма повинен дати Сашкові половину марок від різниці  (число 20 складається з двох однакових чисел 10 і 10 ), тобто 10 марок.

Українська мова
С.13, виконати завдання.
С.14.
1)Пропиши рядок великих і малих літер.
2)З’єднай літери парами.
3)Напиши в тонкому зошиті рукописними літерами поєднання букв.
5) Встав пропущені літери.
          фізкультхвилинка 
          

6) Усно склади слова з даних складів.
7) вибери пару слів і запиши їх у словосполучення.
8) Спиши речення за зразком.

Підготуйся до диктанту складів і слів у робочому зошиті


Навколишній світ
Що таке ґрунт?

Переглянь відео 

«Як утворюється грунт?» і виконай завдання у підручнику с.29-31



Вівторок 7 квітня 2020 року 
Читання
Тема. Українська народна казка «Кривенька качечка», с.12-14
-         Прочитай вірш Анатолія Костецького.
-         Про що цей вірш?
-         Чому діти люблять казки?
С.13, виконай зайчаткове завдання.
- У яких казках зустрічаються ці герої?
С.13-14, прочитай українську народну казку «Кривенька качечка»
Зрозуміти значення незрозумілих слів допоможе тобі чарівний сундучок.
Подивись казку і подумай
-         Чому повчає ця казка? 



Математика
Тема. Круглі числа
Круглі числа - це числа, які закінчуються нулем.Наприклад, 10, 30, 50 та інші.
Перегляньте відео про утворення круглих двоцифрових чисел



А тепер попрацюйте з підручником.   Урок 2 (с.5-6)
Згадайте:
10 – це трикутне число, бо розмістивши точки у вигляді трикутника, можна швидко їх порахувати. Тому десяток як укрупнену одиницю рахунку  позначатимемо трикутником.
Отже, 1 десяток – один трикутник - це число 10
2 дес. – два трикутники – це число 20
3 дес.- три трикутники – це число 30 і так далі.

№ 2. Повчіться  записувати і називати круглі числа.
        

№3. Порівняйте круглі числа між собою і з одноцифровими числами.
Міркуй так:
-         3 десятка менше 8 десятків, отже 30<80.
-         50> 10, а 10> 7, отже 50> 7
З усього робимо висновок, що будь-яке кругле число більше однозначного, і навпаки будь-яке однозначне число менше круглого.
№4. Виконайте обчислення.
Запам'ятайте, щоб додати чи відняти круглі числа, треба виконати дію з десятками і приписати справа 0.

Тепер, знаючи таке правило, ви легко можете виконати завдання №5 і №6.

Бажаю успіху!
Не забудьте попрацювати в клітинках.

Українська мова
С.11-12
Прояви фантазію і намалюй предмети, схожі на букви  Ґ, Л, М.
Не забудь виділити червоним олівцем, спільні лінії для букв.
З’єднай друковані літери з рукописними.
С.12
1)Пропиши рядок великих літер Ґ, Л, М.
2)З’єднай літери парами.
3)Напиши в тонкому зошиті рукописними літерами поєднання букв.
4) Допиши слова за їх початком. Згадай, які слова пишуть з великої літери.
5) Встав пропущені літери.
          фізкультхвилинка



6) Склади слова з даних складів.
8) Спиши речення за зразком. Починай писати після крапки. 



Навколишній світ
Чому дме вітер?
Перегляньте фільм, а потім виконайте завдання у підручнику, с.25-27


        
        с.28, намалюйте власний винахід, який не забруднює повітря.

        Бажаю успіху! 




Понеділок 6 квітня 2020 року

Читання
Тема. Українська народна казка «Лисичка-сестричка і  Вовчик-братик»,( с.10-12)
С.10, виконайте завдання олівця: із букв складіть назви казкових героїв, доберіть до назв звукову модель і з’єднайте її з словом.
С.11, послухайте українську народну казку «Лисичка-сестричка і Вовчик-братик»


Повчись правильно і виразно читати казку.
Придумай власне продовження казки і розкажи її батькам.
Продовження казки
А лисичка ж бігає по березі та все:
— Мерзни, мерзни, вовчий хвіст! Мерзни, мерзни, вовчий хвіст!
А вовк:
— Що ти, лисичко-сестричко, кажеш?
— Та то ж і я кажу: ловися, рибко, велика й мала!
— А, ну й я так: ловися, рибко, велика та все велика!
Ворухнув вовк хвостом — важко вже. А лисичка:
— Ото вже рибка почала чіплятися.
Трохи згодом:
— Ану, вовчику, тягни!
Вовк як потяг, а хвіст уже прикипів до ополонки, — не витягне. А вона його ще й лає:
— А, капосний вовцюгане, що ти наробив?! Бач, казав: «Ловися, рибко, велика та все велика»,— от велика начіплялася, тепер і не витягнеш. Треба ж тобі помочі дати, побіжу покличу.
Та й майнула на село. Біжить селом та гукає:
— Ідіть, люди, вовка бити! Ідіть, люди, вовка бити!
Як назбігалося людей!.. Хто з сокирою, хто з вилами, з ціпами, а баби з рогачами, з кочергами! Як почали вони того бідолаху-вовка періщити!
А лисичка тим часом ускочила в одну хату, — нікого нема, хазяйка побігла на річку вовка бити і діжу немішену покинула. Вона взяла вимазала голову в тісто — та в поле... Коли дивиться — вовк насилу лізе,— добре дали йому, сердешному. Вона зараз-таки прикинулась хворою, тільки тюпає, стогне... А вовк побачив її.
— А,— каже,— така ти! Наробила ти мені добра, що й хвоста збувся!
А вона:
— Ой вовчику-братику, хіба ж то я? Хіба ж ти не бачиш, що з мене й мозок тече, так мене побили, що й голову провалили мені. Вовчику-братику, підвези мене!
— Та я й сам нездужаю!..
— Та в тебе ж тільки півхвоста нема, а мені й голову провалили. Ой-ой-ой, не дійду додому!..
— Та сідай уже, нема чого з тобою робити.
Вона вилазить йому на спину, вмощується та так стогне.
Повіз її вовк.
От вона їде та все приказує:
— Битий небиту везе! Битий небиту везе!
— Що ти там, лисичко-сестричко, кажеш?
— Та то я кажу: битий биту везе.
А сама знову нищечком:
— Битий небиту везе!
От довіз він її до хатки:
— Уставай, лисичко, доїхали!
Вона тоді плиг з вовка та:
— Битий небиту привіз! Битий небиту привіз!
Вовк до неї, хотів її зубами, а вона в хатку та й зачинилася. Не влізе вовк. А вона ще визирає у вікно та й дражнить:
— Битий небиту привіз!
Тупцявся вовк, тупцявся коло лисиччиної хатки — не влізе.
— Ну й клята ж лисичка!.. От так піддурила!
Та й потяг додому.
А лисичка живе та курей ловить.

Математика
 Тема. Лічба десятками.  4 частина
Подивіться відеофільм як лічити десятками


Не засмучуйтесь, якщо не вийшло з першого разу.
Ви можете потренуватись на завданнях у підручнику з математики 4 частина на сторінках 3-4.
№1, розгляньте малюнки і прочитайте записи під ними.
Десятками можна вести рахунок або виконувати обчислення так як і звичайними одиницями (числами від 1 до 9)
№2 ,а, б, в, знайди відповіді на запитання задач. Відповіді запиши десятками;
Задача 2, г. Склади вираз до задачі і запиши відповідь.
Почни міркувати так:
-         У задачі відомо ціле: 8 десятків кульок і частини: 2 десятки зелених, 3 десятки червоних, 1 десяток жовтих кульок.
-         Треба знайти кількість синіх кульок, а вони є невідомою частиною цілого.
Згадаю правило: щоб знайти невідому частину, треба від цілого відняти відомі частини.
Отже, 8 дес.- 2 дес.- 3 дес. -1 дес.=2 дес.
Відповідь: 2 десятки синіх кульок.
№3, виконай додавання і віднімання десятків.
№4, порівняй числа, порівняй вирази.
Десять точок можна зручно розмістити у вигляді трикутника. А щоб кожного разу при розв’язанні завдань не позначати кожні 10 одиниць точками, ми позначимо десяток фігурою – трикутник (для зручності)
№5, запиши кількість десятків.
№6, 7, завдання з логічним навантаженням.
За зразком, надрукованим у клітинках, за допомогою точок зобрази десятки.


Навколишній світ
 Тема. Властивості повітря
С.22-24
Розгадай ребус. (повітря)
Закінчи речення .
Подивись відеофільм 


Розглянь, які досліди про властивість повітря описані в підручнику.
Отже, ви помітили, що повітря є у воді, повітря легше за воду, воно не має ні смаку , ні запаху.
Перевір себе виконай завд.7, с.24.


Вівторок 14 квітня 2020 року 

Українська мова 
с.17, виконай Вовчикові завдання.
с.18, завд.1, перевір уміння правильно писати букви,
завд.2, поєднай букви між собою,
завд.5, встав пропущені букви, прочитай слова,
завд.6, із складів склади слово і запиши його поруч,
завд.7, склади два словосполучення і запиши їх на наступному рядку,
завд.8.Спиши речення за зразком.
А тепер 

Математика 

Тема. Назви чисел до двадцяти 

Їжачок Жека, хоче знайти дорогу до друга зайчика. Але оскільки їжачок наразі вміє рахувати лише до десяти, а його друг живе на 12-ій Лісовій вулиці у будинку №15, Жека боїться заблукати. Тому ми будемо разом із Жекою вчитися рахувати до двадцяти


Попрацюй з підручником і перевір свої знання.
с.13, №1, допиши назви чисел,
№2, розклади двоцифрові числа на десяток (10) і одиниці.
с.14, №3, склади всі можливі рівності з числами,
№4, прив'яжи кожну кульку до числа, яке є відповіддю виразу на кульці. Для обчислення скористайся числовим променем від 0 і далі.
№5, запиши розв'язок задачі. Згадай правило про частини і ціле.
- Що відомо в задачі? 
- Що потрібно знайти? 

У клітинки запиши числа в порядку зростання, у другому рядку - у порядку спадання. 
Запам'ятай: кожне наступне число на 1 більше попереднього, кожне попереднє число на 1 менше від наступного.


Навколишній світ
На минулому уроці ви розглянули будову нашої планети Земля. Переглянули відео про гірські породи.
Попрацюй з підручником і виконай завдання с.36-38, завд.5-10
Запам’ятай нові слова: графіт, каолін.
А відео Веселка допоможе згадати кольори райдуги і виконати завдання 11.


Намалюй веселку за власним задумом.











Комментариев нет:

Отправить комментарий